Από τη στιγμή που ασχοληθήκαμε με την υφαντική δεν μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο μύθο της αράχνης. Διαβάσαμε το μύθο αλλά και τον παρακολουθήσαμε στο youtube
Με αφορμή λοιπόν την αράχνη φτάσαμε στη φωνούλα Α,α. Φτιάξαμε λοιπόν τις δικές μας Ααραχνούλες...
Φτιάξαμε τους δικούς μας πίνακες
Έτσι ξεκίνησε το ενδιαφέρον για την αράχνη. Τα παιδιά είχαν απορίες πόσα πόδια έχει; τι τρώει, είναι έντομο; Αποφασίσαμε να ψάξουμε πληροφορίες για την αράχνη με τη βοήθεια του διαδικτύου αλλά και των βιβλίων της βιβλιοθήκης μας.
Από εκείνη τη στιγμή όλες οι ζωγραφιές μας ήταν... αράχνες και ιστοί (έβαλε το χεράκι του και ο spider-man). Στην προσπάθειά μας να ζωγραφίσουμε καλύτερα τις αράχνες χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό δημιουργίας και έκφρασης Revelation Natural Art και συγκεκριμένα την συμμετρία
Η συμμετρία τελικά ενθουσίασε τα παιδιά που για το υπόλοιπο της ημέρας ζωγράφιζαν συμμετρικές ζωγραφιές.
Στη περίπτωσή μας όμως, δεν υπάρχει άλλος δρόμος παρά να καταλήξουμε σε επιτραπέζιο!! Μόνο που αυτή τη φορά έγινε επιδαπέδιο... Φτιάξαμε στο πάτωμα έναν ιστό και το παιχνίδι άρχισε!! Το παιχνίδι μας το ονομάσαμε "Ποια αραχνούλα θα φτάσει πρώτη στο κέντρο του ιστού" Πάνω στον ιστό υπάρχουν οι αριθμοί 1-20.Κάθε αριθμός αντιστοιχεί σε μια ερώτηση που πρέπει η αραχνούλα να απαντήσει (οι ερωτήσεις μπορούν να αφορούν το θέμα που δουλεύουμε κάθε φορά). Όποια αραχνούλα φτάσει στο κέντρο πρώτη είναι η νικήτρια!!
Γνωρίσαμε την μαγισσούλα Συμμετρία. Παίξαμε παιχνίδια συμμετρίας αλλά και συμπληρώσαμε, τι άλλο μα φυσικά τις αράχνες που χώρισε στη μέση η ξαδέρφη της, η μάγισσα Ασυμμετρία
Ιδέα από το pinterest |
Μπράβο σας, Ροδούλα! Μου άρεσε πολύ το επιδαπέδιό σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Σοφία. Και εσείς δεν πάτε πίσω... τέλειο το παιχνίδι της διατροφής!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή